Informace

Žádost o změnu územního plánu

Obec Opařany připravuje "Změnu č. 2 Územního plánu Opařany". Vyzýváme proto fyzické i právnické osoby, aby své požadavky uplatňovaly nejpozději do 15.ledna 2020.

 

Změna územního plánu

1.    Pojmenování (název) životní situace
 

Změna územního plánu


 2.     Základní informace k životní situaci 
 

Žádost o změnu územního plánu


 3.   Kdo   je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
 

Vlastník pozemku


4.    Jaké jsou podmínky, a postup pro řešení životní situace
 

Žádost se předkládá na předepsaném formuláři a obsahuje předepsané přílohy žádosti. Žadatel musí v žádosti uvést konkrétní požadavky v souvislosti se svým záměrem na změnu v území a konkrétní údaje o svém záměru.


5.     Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
 

Podáním žádosti


6.    Na které instituci životní situaci řešit
 

OÚ Opařany, technik obce – technik@ou.oparany.cz


7.     Jaké doklady je nutné mít s sebou
 

Údaje umožňující identifikaci navrhovatele, včetně uvedení jeho vlastnických nebo obdobných práv k pozemku nebo stavbě na území obce, údaje o navrhované změně využití ploch na území obce, údaje o současném využití ploch dotčených návrhem navrhovatele, důvody pro pořízení změny územního plánu, návrh úhrady nákladů na pořízení změny územního plánu.


8.    Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
 

Tiskopis – žádost o změnu územního plánu


9.    Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
 

Pokud je pořízení změny územního plánu vyvoláno výhradní potřebou navrhovatele, může obec podmínit její pořízení částečnou nebo úplnou úhradou nákladů na její zpracování a na mapové podklady navrhovatelem.


10.    Jaké jsou lhůty pro vyřízení
 

vyplývají ze zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů